Shopping

Hejhej, har precis kommet hem från en shoppingrunda med Linnéa i centa, i´t all started with, hmm, jo såhär va det, vi chattade på msn,
Linnéa skrev såhär, "Jag vill åka till CC"
Julia: ehh? vad är det?
Linnea: Men svara!
Julia: jag fattar inte :O
Linnéa: svara!
Julia: Centrum eller?
Linnéa: ja, precis :)
Julia: oh jag är också sugen på det :P
Linnéa: Kan vi åka då?
Julia: Men jag har ingen bussremsa
Linnéa: Okej, Jossi då?
Julia: Men hon är i Centa
Linnéa: ah, okej :/
Sen fortsatte en lång diskussion om hur vi skulle göra.
Sen pratade jag med pappa, och han kunde skjutsa oss.
Julia: Yeeey, Pappa kan skjutsa oss till Centa, :D
Linnéa: Jag ska bara fråga om jag får =)
Julia: Okej..
efter ett tag...
Linnéa: yey, du har just fått med dig en kompis till Centrum!
Julia: haha, yeey! :D

aa, så åkte vi till Centa, och så var vi där ett tag..
Snart kommer bilder på vad jag köpte! =)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0