lille sudden =)

Här sitter jag med min lilla plutt Sudden, han håller just nu att hoppa på mitt datorbord, fast nu sitter han i mitt knä och pussar mig, naaw, så gulligt! :)
Åhnehj, håller han på att kasta med ett kort, haha, han tar upp det i munnen och kastar iväg det ;)

Nu ska Sudden skriva en liten text, och då menar jag att han sitter på tangentbordet :P

+fgxxsewhgaj: 'ÅP?

okej, det blev inte en så lång text, han försöker hoppa ut genom fönstret, som är lite öppet så att han inte blir för varm, hehe lilla sudden då! :P

nu ska jag fortsätta gosa med plutten, and i will se y'all tomorrow^

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! =)

2009-01-25 @ 22:56:38
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i min grymma tävling där hela 11 priser lottas ut. Första pris är ett superpresentkort på hela 2000:- :)



Ha en fin kväll

2009-01-25 @ 23:34:50
Postat av: CAROLA

Man undrar ju lite vad Sudden ville säga med det hela... :)

2009-01-26 @ 09:02:24
URL: http://ymperia.com/carola.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0