home again

Jag vet inte varför, men nu är jag sjuk igen, usch, det är så jobbigt.!
Josefin var sjuk imorse, så hon stannade hemma ett tag, men sedan gick hon tillbaka till skolan, men jag mår fortfarande skit, om jag får säga så.
Jag kände mig inte speciellt frisk i helgen heller, det kanske inte var så bra att vi åkte till västerås, för nu mår jag dåligt igen.
Slutsnackat om det..

Har iallafall precis varit ute med Ellie, jag var tvungen, hon behöver ju också göra sina behov..
Iallafall jag hade oturen att möta någon från min klass, och han frågade ifall jag inte var sjuk, och då sa jag jo, men att jag var tvungen att gå ut med Ellie, tur som jag har var det iallafall den snällaste killen i min klass =)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på teve, tror att Top model går ungefär vid den här tiden :)

puss!


Tog nyss ett kort på mitt osminkade öga, gud vad jag ser trött ut!
(ganska suddig bild, tagen med mobil)


Kommentarer
Postat av: sannie

fin blogg du har :)

ha en fin dag !



kram Sannie

2009-01-26 @ 16:41:26
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: anna

???

2009-01-26 @ 16:42:58
Postat av: elin

Hej!

Delta gärna i min frågestund på min blogg!

Du får ställa frågor till mig om nästan allt!



Kramar Elin

2009-01-26 @ 16:50:11
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0