Hemkommen

Rubriken stämmer, nu är jag ungefär nyss hemkommen från skolan, ganska kort dag idag, det är skönt, jag kände mig jätte trött, och frös hela dagen.. :/
Tog iallafall sällskap hem med Nyberg då vi bor väldigt nära varandra, vi pratade lite, och han visade ett spel på sin mobil, hehe ;)
När jag kom hem välkomnades jag av en superglad hund, vid namn Ellie, naaw, hon är världens sötaste, I promise!
Lägger in en bild  på min teddybjörn lite senare, hon ser faktiskt ut som en teddybjörn, lilla Ellie! :)

Idag hade vi också SO prov, det gick ganska bra tror jag, inte omprov för min del iallafall!, hoppas jag....
Sen gjorde jag matte diagnosen också, hade bara ETT ynka fel, hehe, you go Julia! =)
Det var iallafall väldigt bra för att vara mig, förra diagnosen hade jag MÅNGA fel, men jag är mycket bättre på det vi jobbar med nu, alltså Geometri, jag tycker att det är bland de roliga sakerna i matte, och jag hatar matte :/
Hehe, slutsnackat om skolan, hur ser din dag ut?
Själv vet jag inte, går kanske på gymnastiken, men jag känner mig lite halv krasslig så vi får väl se..

Bild och dagens outfit.


Här hoppar Teddybjörnen Ellie upp i sängen, åh så gullig!<3


BUSIG VOVVE! =)

Och dagens outfit:

Om ni undrar, jag drev när jag tog denna bild, ;)
(tagen i mammas och pappas rum)

Kofta från Gina tricot
Linne från Cubus
Jeans från Kappahl

puss!

Kommentarer
Postat av: Krista Koivuranta

nää vikken söt vovve :D

2009-01-26 @ 22:12:20
URL: http://skiitunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0