Hejsan

hej !
Matilda, Linnéa och jag va ju idag, vi var hemma hos mig och hade kul, vi gjorde inte så mycket, tog lite kort och satt vid datan och "mobbade" matilda, haha :P (fast bara på skoj)

Sen nån gång vid halv fem gick Matilda hem, och Linnéa och jag satte på en film, Pledge this blev det, den suger, och är ganska äcklig, men jaja, :P
Sen gick vi ner och gjorde Oboy, Linnéas drog, jag lovar hon dricker tre glas varje dag :O
Vi drack oboyen och pluggade SO samtidigt, det ar väl ganska kul för Linnéa var lite galen ;)
Jag kan lägga in en video lite senare så får ni se, jag kanke lägger in en video, bara kanske :)

Nu ringe Linnéas mamma och sa att hon skulle komma hem och äta, typiskt!
Men Linnéa vill inte gå hem, så nu spelar hon GuitarHero på min mobil istället, haha, knasboll där ;)

Nu bjuder jag på några riktigt fula bilder!

Linnéa och jag noobade oss med glajjor! haha ;P

okej det blev bara den bilden, lägger upp Dagens lite senare, och Linnéa fastnade även på bilderna till den ;)
spännande! :O

puss!

Kommentarer
Postat av: anna

vart köper man en sån där kjol som sitter högt upp i midjan ?

2009-01-22 @ 21:05:46
Postat av: Julia

Svar till Anna: jag köpte min på Gina tricot, likaså gjorde min kompis =)

2009-01-22 @ 21:20:58
URL: http://juliiaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0