Godnight, !

hej, tänkte skriva ett sista inlägg för denna dag!
Imorgon ska jag gå till skolan, Linnéa kommer också imorgon, fett bra, har saknat min bästevän, även fast det var två dagar sen vi sågs :')
Efter skolan ska jag vara med MatildaPlutt som jag kallar henne, kommer bli riktigt kul då vi inte setts på ett tag, vi går ju inte i samma skola längre, och det är så dåligt!, men hon ska typ byta till min skola, :D
Vi kommer väl bara göra som vanligt, SLAPPA med stora feta bokstäver ;)
I really miss you my darling, my angel and my schnaap!<3

Nu ska jag duscha, och sedan lägga mig i sängen och läsa Twilight *beroende* :')

puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine & Fanny

Fin blogg du har :)

kommer definitivt läsa den fler gånger :)

2009-01-22 @ 15:16:28
URL: http://teameriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0