Godnatt!

Godnatt allihopa, nu väntar sängen på mig, gud så skönt.
Men jag glömde visst att jag har NO läxa tills imorgon, får väl ta och göra den lite snabbt nu.
Imorgon tror jag faktiskt att jag ska gå till skolan, jag måste det, har missat så sjukt mycket, och jag vill inte ligga så mycket efter som jag säkert gör.
Missade liksom Engelska redovisningen idag, jag hade i princip alla papprerna till det, så Amanda, Linnéa och Sanna kunde inte redovisa, suck.., blir alltid sjuk i fel tillfällen.

Nu ska jag göra NO läxan, och sedan läsa lite Twilight, man blir ju helt beroende!
Imorgon är det förresten gymnastik, jag har missat riktigt mycket gymnastik då jag varit sjuk!, fyra träningar, hoppas att jag inte kommer för mycket efter i utveckligen, haha närå, det tror jag faktiskt inte! :)
Iallafall imorgon ska tydligen jag och sju andra från min grupp dansa med 804, det ska bli kul! =)

se y'all tomorrow kära läsare! ♥

puss!

En bild från i somras på mig och min älskade lilla ponny, saknaden är enormt stor!<3
( För er som undrar, hon är inte min, jag hade henne på ett ridläger i en vecka, och jag ska tillbaka i sommar, jippi! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0