Dusch, och sedan sovdags.

Tänkte ta och hoppa in i duschen nu, och sedan väntar den varma och goa sängen, och lite Twilight förstås! =)
Fast en sak jag måste göra först är att mata kaninerna, lite sent idag, men jag har varit så jäkla trött att jag inte orkat.
Imorgon är det iallafall skola, usch, gillar inte skolan och speciellt inte måndagar!
Börjar iallafall klockan halv nio imorgon, och så ska jag upp och gå ut med vovven innan det, suck... Jag orkar verkligen inte stiga upp tidigt på morgonen :/
Ställer väl klockan på sju eller något sådant.

Idag har jag förresten också kollat på bikinisar, måste ju hitta en så jag åker till Egypten på sportlovet och det är inte så långt kvar, hittade några, men ingen som jag verkligen gillade..
Vi får väl se hur det går!

Nu ska jag mata kaninerna, och sedan ta mig en vaarm dusch!

puss!

bästavän, när vi gjorde läxan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0